אורית ואילן, אמנות בזכוכית חמה, גופי תאורה בעבודת יד. אורית- ציירת, אמנית, הום סטיילינג ועיצוב פנים....
אורית ואילן, אמנות בזכוכית חמה, גופי תאורה בעבודת יד. אורית- ציירת, אמנית, הום סטיילינג ועיצוב פנים. הכל משתלב לשלם אחד בו כל אחד מכוון לפוקוס המתאים לו.
עובדת מתוך אהבה גדולה לצבע לחלל ולמעברי אור, מתוך שילוב גישה אמנותית ואדריכלית, התיחסות לרוח שבחומר ושבאין חומר ומעל הכל לגורם האנושי.
עצמאית, נותנת שירותי עיצוב, הום סטיילינג, עבודות אמנותיות בצבע, ייעוץ ועיצוב תאורה וכמובן עבודות אמנות בזכוכית. בוגרת תואר ראשון בעיצוב פנים מהמרכז לחינוך טכנולוגי בחולון, לימודי אדריכלות, פאנג שואי ופוסט גרייד באמנות בברצלונה בספרד, תערוכות אישיות של ציור, תערוכת צילום נודדת, ועוד.
בגופי תאורה שלנו, בכל פריט הזכוכית עוברת עיבודים שונים, חלקן יצוקות וחלקן מורכבות משכבות [פיוזינג], ובחלקן משולבת גם טכניקה ייחודית של שילוב עלים וגבעולים טבעיים, כשהם לכודים בין שכבות של זכוכית. כל הזכוכיות נעשות ועוברות שריפה אצלנו, כך שהן מקוריות שלנו. כל התבניות לזכוכית עוצבו ונבנו על יד אילן, כך שכל הדגמים הם ייחודיים.
כל פריט הוא ייחודיone of a kind
ליצירת המחברים והגופים לתלייה אנו עובדים עם מתכות איכותיות של נחושת, פליז ואבץ. כל מחבר וכל גוף לתלייה נחתכים, מולחמים מרוקעים וכד' אצלנו בסדנא אחד אחד. המתכות כמו תכשיט העוטף או מחזיק את הזכוכית.
הפריטים מתאימים למגוון חללים, לבתים פרטיים, לעסקים בעלי ייחוד ולמקומות ציבוריים. ניתן לשלב לוגו עסקי בזכוכית, ושיתוף פעולה מקצועי מתקבל בברכה.
...
למידע נוסף
בית ניר בית ניר
חזרה ל: רשימת יועצי ומעצבי תאורה
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן