'עיצוב טוב הוא ליצור דבר מה מובן ובלתי נשכח. עיצוב אדיר, הוא ליצור דבר מה בלתי נשכח ובעל משמעות.' דיטר...
'עיצוב טוב הוא ליצור דבר מה מובן ובלתי נשכח. עיצוב אדיר, הוא ליצור דבר מה בלתי נשכח ובעל משמעות.' דיטר ראמס

ירון יפתח בן-גרא - יליד 1972, הוא מעצב פנים המתמחה בעיצוב בתים, דירות, חנויות. יוזם ויוצר פרויקטים מיוחדים בתחום העיצוב. מסיים את לימודי אדריכלות הפנים בבית הספר לעיצוב b6 בתל-אביב ונבחר למצטיין של בית הספר.

מדבריו בטכס סיום הלימודים:
'אני מבקש ליצור סביבת מחייה שעונה בראש וראשונה לצרכיו של הלקוח – אלו המעשיים ואלו שברוח. סביבת המחייה כשמה כן היא – מקום של רוגע, דמיון ועוד , אני שם כדי להעניק לה צורה ותוכן עיצובי.' תחומי העיסוק והעניין השונים שלו עד ללימודי עיצוב הפנים ובמהלכם – סייעו לו לגבש דרך עבודה ייחודית.

מדיון בכנס אדריכלים ומעצבי פנים, תל-אביב 2010:
'לפני שהגעתי לתחום עסקתי בתיאטרון ובמכירות, אולם תמיד הייתי בעולם העיצוב – באנאלי יהיה לומר: אני אוהב דברים יפים מאז שאני ילד.' 'כבר בזמן הלימודים ועם תחילת העבודה בפועל, הבנתי עד כמה הרקע ממנו באתי, מעשיר את עבודתי. מכאן גיבשתי גם את דרך עבודתי.' 'לדרך העבודה שלי אני קורא design your persona - אדם המבקש לעצב בית, משרד וכדומה, מבקש במודע ושלא במודע, לתת ביטוי לאישיותו [מאווייו, עיסוקו וכו']. הדבר יבוא לידי ביטוי בחלל בו יחיה, יעבוד וייצור.' 'כמו בלש או כמו חבר אינטימי, איסוף החומר לעבודה שלי מתחיל בדיאלוג שאני יוצר עם הלקוח – אני מציג לו סדרת שאלות, משתמש במשחק אסוציאציות כדי לגלות ולהבין רבדים עמוקים יותר באישיותו. כל המידע הנאסף בכלים אלו, אני מתרגם לשפת עיצוב הנבחנת בפרמטרים של נוחות, פונקציונאליות, הגשמת חלום וכמובן היופי שבאסתטיקה. כפי שאמרתי - design your persona.'

...
למידע נוסף
רח' המלבן 11 גבעתיים
חזרה ל: רשימת הום סטיילינג
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן