משרדי עוסק בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים של בתים פרטיים ודירות ,שיפוץ מבנים קיימים, תוספות בניה ושדרוגם...
משרדי עוסק בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים של בתים פרטיים ודירות ,שיפוץ מבנים קיימים, תוספות בניה ושדרוגם של בתים ודירות ישנות.
מנסיוני, הבסיס להצלחתו של פרויקט הוא שיתוף פעולה עם הלקוח, מענה מיטבי לצרכיו, אופיו, סגנון ואורח חייו והגשמת חלומותיו במסגרת מגבלות המציאות והתקציב.
ללקוח תוצע פרוגרמה תכנונית המותאמת לדרכי המחיה שלו, תכנון המשקף את סגנון חייהם ואופיים של הדיירים. תכנון סביבת הבית ופיתוח השטח יעשה במקביל לתכנון המבנה.
על התכנון לשקף את טעמו וסגנונו העיצובי של הלקוח, בין אם בקו מודרני, נקי מינימליסטי או כפרי ביתי וחם, תוך שמירה על פונקציונאליות מול ערכי האסתטיקה.
אני מלווה את הלקוח באופן צמוד לאורך הפרויקט, משלב התכנון הראשוני של המבנה ופיתוח השטח כולל בריכה וגינה, הגשת התכניות לאישור לוועדה לבנין עיר ולמוסדות הנוגעים לאישורי הבנייה, עד לקבלת היתר בניה, ליווי הבניה וביקורת עליונה להתאמתה לתכנון כולל אישור וחתימה על מסמכי שלבי הבנייה השונים הנדרשים כחוק ועד לקבלת טופס 4. סיוע בעריכת מכרזים לביצוע תכניות הבנייה וסיוע בבחירת חומרי גמר הבניה והעיצוב כגון צבעים, כלים סניטריים, חיפויי קרמיקה, ריצוף ואלמנטים שונים לעיצוב וריהוט הבית והגינה.
גאוותי בפרויקטים השונים שבוצעו והיחסים המצוינים שלי עם לקוחותיי הם עדות לשביעות רצונם מהעבודה המקצועית והמסירות בה ליוויתי אותם ביצירת ביתם החדש....
למידע נוסף
הגליל 24 גני תקווה מיקוד: 5590000
חזרה ל: רשימת אדריכלים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן