אדריכלות אינטליגנטית היא שיטה חכמה, המשלבת בהצלחה בין הצרכים הייחודיים שלכם, אמירה עיצובית מפתיעה, מגבלות...
אדריכלות אינטליגנטית היא שיטה חכמה, המשלבת בהצלחה בין הצרכים הייחודיים שלכם, אמירה עיצובית מפתיעה, מגבלות התקציב ומתן פתרונות בשטח, בזמן אמת.היא מעצבת על פי הצרכים שלכם ולא על חשבונם ובאופן זה מבטיחה לכם חוויית מגורים מקסימלית, התפורה במדוייק למידתכם.

אדריכלות אינטליגנטית מתמודדת היטב גם עם ההיבט הכספי ובאמצעות השילוב המנצח בין התכנון לביצוע, מאפשרת הוזלה ניכרת בכל שלבי הפרוייקט, ממקסמת את תקציב התכנון והבנייה שלכם ומאפשרת חסכון של עד 15 מעלות הפרוייקט, העשויים להגיע גם לאלפי דולרים!

יעילותה המוכחת של השיטה, מבטיחה לכם מבנה שלם וראוי למגורים ועבודה מול לוחות זמנים. עובדה זו, שהנה בהחלט יוצאת דופן בנוף הישראלי, מאפשרת לכם לתכנן את חייכם עם מינימום ''חורים שחורים'', מבלי לאבד ימי עבודה יקרים ומעל לכל, עם ראש שקט ורגוע, בידיעה שאתם בידיים טובות.
ליווי ופיקוח צמוד בכל שלבי הביצוע
זאת ועוד, בניגוד למרבית משרדי האדריכלים, המסיימים את תפקידם עם תום הגשת התוכניות לקבלן, אדריכלות אינטליגנטית מבטיחה לכם פיקוח וליווי צמודים של האדריכל ואנשי הצוות, בכל שלבי הביצוע, הקריטיים כל כך להצלחת הפרוייקט.
כך שאם אתם מתכננים לבנות בקרוב, ממליץ לכם בחום להירשם לקורס האינטרנטי שלי, ללמוד אודות אדריכלות אינטליגנטית ולחסוך לעצמכם הרבה כאב ראש ועוגמת נפש....
למידע נוסף
עלומים 12 רמת גן
חזרה ל: רשימת מעצבי פנים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן