המשרד מתמחה בבתי מגורים ובליווי צמוד של תהליך התכנון והבצוע, עם תשומת לב מרובה לפרטים. תמר אשר-אבנון...
המשרד מתמחה בבתי מגורים ובליווי צמוד של תהליך התכנון והבצוע, עם תשומת לב מרובה לפרטים. תמר אשר-אבנון היא בוגרת הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון. תמר הקימה את המשרד בשנת 2003 - לאחר שעבדה כשכירה ושהתה 13 שנים בארה''ב - שם ספגה גישות, סגנונות ורעיונות שהשפיעו ונטמעו בצורת העבודה שלה. אנו עובדים עם הלקוח החל מגיבוש הפרוגרמה והתקציב; דרך תכנון ראשוני, היתר בניה, ותכניות מפורטות; ועד לתכנון פנים וטיפול בכל המערכות מהפשוטות ועד המורכבות ביותר. תמר מאמינה בתפיסת ה- master builder, לפיה האדריכל בקי ושולט בכל היבטי התכנון והביצוע. לרוב אנו מקבלים על עצמנו פרויקט במלואו, כולל תיכנון, ניהול, תיאום ופיקוח צמוד.
דרור אבנון הצטרף למשרד שהוקם ע''י רעייתו לאחר למעלה מ- 25 שנים בעולם ההיי-טק בארץ ובארה''ב. הוא החליט על שינוי בקריירה מתוך רצון עז ליצור מפעל משפחתי מצליח שבו משתלבים ומשלימים זה את זה החזון האדריכלי והחדשנות של עולם ההיי-טק. דרור מתרכז בניהול, פיתוח עסקי ונושאים טכנולוגיים.

אנו מאמינים שהבית צריך להיות מקום חם ונעים. עליו לשדר שלווה ורכות הן בצורת התכנון והן בבחירת חומרי הבניה והגמר. תמר אבנון מאמינה באדריכלות אנושית, עשירה בפרטים, שמטרתה לשרת את צרכי הגרים בו ולהתאים לסגנון חייהם. מעון המשפחה צריך ליצור אווירה ביתית; למשל, גם בבית גדול – חללי המגורים צריכים להיות בקנה מידה אנושי; מבחוץ, המבנה צריך להקרין תחושה נעימה ומזמינה. המטרה מושגת באמצעות תכנון קפדני תוך הדגשת הרמוניה ואסטטיקה....
למידע נוסף
ת.ד. 4343 קיסריה מיקוד: 30889
חזרה ל: רשימת פיקוח בניה | ניהול פרוייקטים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן