תכנון, עיצוב, והקמה של מערכות בידור ביתי וחדרי קולנוע ביתי יעודיים.

שירותי תכנון, עיצוב, וניהול-הקמה...
תכנון, עיצוב, והקמה של מערכות בידור ביתי וחדרי קולנוע ביתי יעודיים.

שירותי תכנון, עיצוב, וניהול-הקמה של מערכות/חדרי קולנוע ביתי, נועדו לאפשר ללקוחות הפוטנציאליים ליהנות בביתם מחוויית מולטימדיה סוחפת כפי שרק הטכנולוגיה החדשנית ביותר יכולה לספק.
כל זאת תוך שמירה על מסגרת תקציב, הימנעות מטעויות, התחשבות בשיקולי עיצוב-פנים, וחסכון בזמן יקר, מאמץ וכיתות רגלים בין ספקים.

מערכות אודיו / ווידאו מתוחכמות ואיכותיות הן מערכות עתירות טכנולוגיה ומרובות רכיבים אשר על אף מורכבותן צריכות להיות מתוכננות כך שיהיו אינטואיטיביות וקלות לתפעול.
בנוסף, לעתים נדרשת המערכת ''לתקשר'' עם מערכות אחרות [כגון רשת מחשבים ביתית, תאורה, ווילונות] אלמנט נוסף המדגיש את הצורך בתכנון ועיצוב קפדני.

תכנון/עיצוב קולנוע ביתי משמעו:
אפיון המפרטים הטכניים העונים לצרכי הלקוח, איתור הרכיבים המתאימים [כולל מהיכן כדאי לרוכשם ובכמה], תכנון ההתקנה וההקמה ומענה לסוגיות של אקוסטיקה ותאורה, והכול תוך התחשבות בשיקולי אסטטיקה ועיצוב פנים.
כשירות מורחב נלווה וננהל את ביצוע הפרויקט עד השלמתו, כלומר לאורך תהליך הרכש, האספקה, וההתקנה בפועל.
אנו נאתר ונתאם בין כל בעלי המקצוע והספקים הנחוצים להשלמת הפרויקט ונפקח על ביצועו המיטבי לכדי מערכת אינטגרטיבית אמינה, המשתלבת היטב בעיצוב החלל.

אנו פועלים תוך זהות אינטרסים מוחלטת עם הלקוח. איננו משמשים כסוחרים או סוכנים, ואנו מחויבים אך ורק להתאמת המערכת לצרכי הלקוח תוך שימוש יעיל במשאבים.

נשמח לעמוד לשירותך לפגישת היכרות ללא התחייבות.
...
למידע נוסף
- רמת-גן מיקוד: -
חזרה ל: רשימת יועצי אודיו וידאו
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן