קצת עלינו
סטודיו DM הינו סטודיו לעיצוב פנים שהוקם ע'י מעצבות הפנים מיכל גוריון ודקלה וטורי, בעלות...
קצת עלינו
סטודיו DM הינו סטודיו לעיצוב פנים שהוקם ע'י מעצבות הפנים מיכל גוריון ודקלה וטורי, בעלות תואר ראשון B.design, המכון הטכנולוגי HIT. הסטודיו עוסק בתכנון ועיצוב פרויקטי יוקרה של דירות ובתים פרטיים ועבודה מול יזמים בארץ ובחו'ל.

במהלך שנותינו במקצוע רכשנו מגוון רחב של מיומנויות ויכולות הנותנות ללקוחותינו שקט נפשי לאורך כל הפרויקט. הבנו כי על ידי שיתוף פעולה נוכל לממש את מלוא הפוטנציאל שלנו, ולא רק בזכות אהבתנו המשותפת לעיצוב וחדשנות. הכימיה בינינו ו'ארגז הכלים' שכל אחת מאתנו מביאה מניסיונה האישי והמקצועי, מעשירים את העשייה ומאפשרים לנו לייצר הרמוניה וייחודיות בכל חלל.

כשאנחנו נכנסות לפרויקט אנחנו רואות בזה תחילתה של חברות, ומאמינות כי קשר טוב בנינו לבין הלקוחות מייצר תהליך מעניין, כיפי ונעים לשני הצדדים. חשוב לנו להקשיב ללקוחות שלנו, להבין מה הם אוהבים ולתרגם זאת לתכנית חדשה לביתם המאחדת את כל רצונותיהם וצרכיהם. מטרתנו היא לתת ללקוחות שלנו את הבית אשר עליו חלמו ולהפוך כל חלל לנעים, מזמין ונוח, תוך שמירה על עקרונות ברורים כגון פרקטיקה, סימטריה, ניקיון חומרי, תנועה במרחב ואסתטיקה. אנו יודעות לנצל את החללים בצורה אופטימלית ולתת פתרונות ממשיים, עיצוביים ופרקטיים, ורואות בכל אילוץ או חיסרון אתגר עיצובי.

מעבר לתהליך היצירתי, חשוב לנו לתת ללקוחותינו את הביטחון המקצועי ולכן אנו דואגות להיות מעורבות בכל שלב בפרויקט ולהיות בקשר ישיר עם הספקים ובעלי המקצוע בכדי לוודא כי העבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר עבורם. כמו כן, אנו בונות עם הלקוחות תקציב ולוח זמנים בכדי לנהל את הפרויקט בצורה הנכונה והחכמה ביותר. כל פרויקט נעשה בקפידה, תוך שליטה מלאה בידע הטכני הנדרש. לאחר בחירת האופציה המועדפת, אנו מוציאות 'תיק פרויקט' המכיל תכניות עבודה מפורטות, פרטי בניה, כתבי כמויות ותכנון נגרות custom made....
למידע נוסף
DM studio
חזרה ל: רשימת מעצבי פנים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן