lanciano-design, בניהולן של אנג''לה לנצ''יאנו ושר סלע, הינו משרד ותיק שהאני מאמין שלו הוא להתעדכן ולהתחדש,...
lanciano-design, בניהולן של אנג''לה לנצ''יאנו ושר סלע, הינו משרד ותיק שהאני מאמין שלו הוא להתעדכן ולהתחדש, לרענן, לראות ולגלות את כל החידושים וליישמן.

אין כמו תחושת העונג להיכנס הביתה ולהרגיש שהגעת לחלל מעוצב, נעים והרמוני, אם פעם רק עשירים מאוד זכו בשירות של אדריכלים ומעצבים, היום יותר ויותר אנשים מבינים שלרכוש דירה, בית או עסק, כדאי ורצוי בליווי מקצועי שייתן פתרונות לחלל ולפונקציות האישיות שמתבקשות באופן שונה בכל משפחה בהתאם לגודל המשפחה, הרגלי חיים, גודל חלל, כיוון, נוף וכו''.

היכולת המקצועית שלנו להפוך כל חלל ליותר פונקציונאלי, נכון ויפה, נותנת לנו סיפוק אדיר ואנחנו נהנות כל פעם מחדש לראות בסוף את התוצאות.

המהפכה הכי גדולה בעיצוב בשנים האחרונות היא בחללי הרחצה, אין גבולות לדמיון, חדרי הרחצה הפכו ליצירות! השימוש בחומרים שונים ואחרים מהקונבנציות שהכרנו נותן מרחב ליצירתיות ומקוריות.
בית עבורנו זו שפה, מרגע שהלקוח מעביר לנו את השפה הרצויה, אנו רוקמות את השילובים והמינונים הנכונים, שוזרות את החומרים בהרמוניה סביב כל החלל, פה ושם אנו מרשות לעצמנו לתת מילה בשפה זרה שמכניסה פאנץ'' להרמוניה, אנו דוגלות בעיצוב עד לפרט האחרון, לעיתים בית יפה שלא נתנו לו ''פיין טייונינג'' ע''י אקססוריס, פסלים, אומנות וכו'' ייראה פחות טוב מבית בינוני שאנחנו נכנסנו לתמונה ועל ידי אבזור וקוסמטיקה ניתן להביא את הבית למיקסום, לאווירה ולעושר בחומרים.

תחום חשוב מאוד היום בעולם העיצוב הוא התאורה, נושא התאורה הפך למרכיב דומיננטי בעיצוב, אפקט התאורה בפרויקט הוא מהחשובים וכאן אנחנו נהנות מלתת אפשרויות ואפקטים מיוחדים המשתלבים בתרחישי התאורה ונותנים את הטון בעיצוב.

אנחנו מאמינות בלתת לכל לקוח את בית חלומותיו ועל כן החלטנו לא לנקוט בעמדה עיצובית אחת שחוזרת על עצמה בכל הפרויקטים. כל לקוח עבורנו הוא ''מלך'' שמחפש את ''ארמונו'' בתקציב ובחלום האישי שלו.
...
למידע נוסף
דב כרמי 6 תל אביב מיקוד: 6954406
חזרה ל: רשימת מעצבי פנים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן