אדריכלות אמנותית בעיניי היא כזו שמספרת סיפור, שנותנת נקודת מבט או חשיבה חדשה דרך אלמנטים פיזיים ואדריכליים,...
אדריכלות אמנותית בעיניי היא כזו שמספרת סיפור, שנותנת נקודת מבט או חשיבה חדשה דרך אלמנטים פיזיים ואדריכליים, שמעבירים מסר, רגש או חוויה. החזון שלי הוא לתכנן ולעצב מבנים מודרניים בעלי עומק אמנותי ומחשבה ברת קיימא על חברה וסביבה. תכנון בראיה והסתכלות רחבה, שמכבד ונותן מקום לישן יחד עם החדש. כל זאת באיכות תכנונית ללא פשרות.

אני מאמינה שאדריכלות יכולה לשנות חיים של בני אדם כפרטים וכחברה שלמה באמצעות אור, אויר, מרחב, צבע, תנועה במרחב, גמישות, נוחות, פרקטיקה ניתן ליצור חוויה רב חושית המתחברת באופן ישיר לצרכים ולרצונות של המשתמשים.

שמי מיכל שלגי, בוגרת המחלקה לארכיטקטורה ותכנון ערים בצלאל, ירושלים כאדריכלית אני עוסקת במגוון רחב של עבודות תכנון, בקני מידה שונים ומגוונים. מפרויקטים של תכנון בתי מגורים, תכנון סביבות למידה וחינוך, ועד לתכנון פרטי נגרות ופרטי בניה ייחודים. הליך התכנון מושתת על ידע וניסיון בכל תהליכי התכנון, הרישוי והבניה. משלב גיבוש הפרוגרמה, תאום מערכות, תכנון פנים וליווי בשלבי הביצוע.
את הסטודיו שלי בכרכור הקמתי בשנת 2011. בסטודיו אני נהנית לחקור את הקשר בין החומר למרחב, לסביבה ולרוח
בעבודתי אני מקפידה מאוד על תכנון איכותי, שימושי, ולא פחות חשוב- אסתטי ובעל סגנון ייחודי. התכנון נעשה מתוך בדיקה מעמיקה של היבטים רבים: תקציב הפרויקט, צרכי הלקוח וסגנונו האישי, יחסי חוץ-פנים אני מאמינה שהטבע חיוני לתפקודו הבריא של האדם. החללים שאני מתכננת מרווחים, פשוטים ונעימים למחיה. מתחשבים בתנאי המגרש, אור, רוח, שמש, פרופורציות נכונות, חומרי גמר איכותיים ודיוק בבניה.
...
למידע נוסף
טייסים 3א פרדס חנה כרכור
חזרה ל: רשימת אדריכלים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן