שירותינו:

- עריכת פורטפוליו
- עריכת ספרי פרויקט
- עריכת גליונות לתחרויות ולמכרזים
- עריכת...
שירותינו:

- עריכת פורטפוליו
- עריכת ספרי פרויקט
- עריכת גליונות לתחרויות ולמכרזים
- עריכת מצגות
- בניית מצגות אינטרנט לתיאור פרויקט

- בניית תדמית למשרד:

לוגו, פורמטים לגליונות לתחרויות ומכרזים, פורמטים למצגות, פורמט לספרונים ולברושורים לתיאור פרויקט, פורמט לכתיבת מייל, פורמט לחומרי המשרד.

- הדרכה וייעוץ:

אנו מעניקים ייעוץ אדריכלי למשרדים וללקוחות פרטיים: בניית קונספט לפרויקט, הדרכה בתוכנות ייעודיות.

wannabe architects הוקמה על ידי איגור גרושקו בשיתוף עם אמין יאסין, בוגרי הפקולטה לארכיטקטורה של הטכניון. הפרקטיקה הוקמה במטרה לעזור למשרדי ארכיטקטורה ונוף להביע את פועלם באמצעים גרפיים מתוך הבנה שהשיגרה במשרד אינה מאפשרת לעתים להיכנס לעומק הפרויקט, לא תמיד יש זמן להשקיע בזיקוק צדדיו החזקים של הפרויקט. בנוסף, לא תמיד ישנה אפשרות להתנתק מהעבודה השוטפת ולהקדיש זמן ומחשבה לבחירת הדרך המתאימה להצגת הפרויקט ללקוח או לשופטים בתחרות.

אנו עובדים מתוך להט ועניין אישי בארכיטקטורה ובגרפיקה, אשר בה אנו רואים את תמצית העשייה האדריכלית. אימצנו את הגישה לפיה אדריכלים אינם בונים אלא מייצגים מבנים, רחובות ושטחים ציבוריים באמצעים גרפיים. תוכנית חתך, חזית, מבט ופרזנטציה אינם כליו של האדריכל בלבד, אלא מהווים חלק מקלמר תוצרי האדריכל על פיהם נמדד ונשפט משרדו.

תיעוד וארגון פרויקטי המשרד לתצורה בה יכולים להפוך למוצגים בתערוכה, תחרות או להישלח לכתב עת בכל נקודת זמן הם יכולות בסיסיות אשר בעינינו כל משרד זקוק להן.

mail@wannabearchitects.com
0544868511...
למידע נוסף
חיפה, תל אביב
חזרה ל: רשימת מבצעי הדמיות מחשב
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן