אמיר ארליך – פיקוח בניה וניהול

חברת אמיר ארליך עוסקת בניהול ופיקוח בניה פרטית עבור לקוחות הבונים...
אמיר ארליך – פיקוח בניה וניהול

חברת אמיר ארליך עוסקת בניהול ופיקוח בניה פרטית עבור לקוחות הבונים את בתיהם צמודי הקרקע בעיקר במושבים וקיבוצים ברחבי הארץ.

מפקח בניה הוא איש הביצוע של כל המטלות באתר הבניה, האמון על ביצוען ברמה איכותית וגבוהה ללא פשרות. רק לאחר אישורו של כל אחד משלבי הבניה, ישולמו כספים לקבלן המפתח וקבלני המשנה, וכן, ייחסכו גם ליקויים בבנייה, וגם תשלום עבור בניה שאינה עומדת בתקנים.

בראש החברה עומד מייסדה – אמיר ארליך, בן מושב כפר ויתקין, בעל ותק של יותר משני עשורים בתחום הנדל''ן, ייזום וניהול. לאמיר ארליך היכרות מעמיקה עם ענף הבניה ועולם הקבלנים וכן מגוון כלים ותוכנות חדשניות לניהול והובלתם של הפרויקטים לעבר מצוינות.

אנו מתכננים את שלבי הפרויקט בדקדקנות ומקצועיות ומפקחים על יישומם המדויק על ידי שלל הגורמים. אמיר ארליך מתאם את עבודתם של כלל הגורמים המעורבים בפרויקט ומעדכן אתכם באופן שוטף אודות הפעילות שבוצעה ומצב התקציב הנוכחי.

שכירת שירותיו של מפקח בניה מקצועי ומיומן הכרחית להצלחת הפרויקט! מפקח בניה מטעמנו יהיה האיש שלכם בפרויקט הבנייה – הוא זה שישמור על האינטרסים שלכם משלב קבלת ההיתר ומכרז הקבלנים, ועד תום הבנייה ויהפוך את חווית הבניה מכאב ראש ולחצים לחוויית חיים ומגורים מושלמת!

כי אצלנו המקצועיות, היחס האישי והשירות האדיב אינם רק סיסמא!
...
למידע נוסף
כפר ויתקין כפר ויתקין מיקוד: 4020000
חזרה ל: רשימת פיקוח בניה | ניהול פרוייקטים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן