דלג לתוכן

קריסטל

קטגוריות: אדריכלים

  KRISTAL.


אזור חיוג 04 >>> כליל

לשדרוג עמוד זה
התקשרו:
03-7467780 שלוחה 1

קריסטל. הינו סטודיו לתכנון ומחקר אדריכלי הממוקם בכליל. הוקם ב- 2019 על ידי עופר קריסטל.



הסטודיו עוסק ביצירה אדריכלית ומשלב מחקר מעשי ותיאורטי דרך מדיומים וסקאלות משתנות.



הסטודיו שם דגש חזק על ניסוי והתנסות בכל שלבי היצירה - מקונספט עד לבנייה. בתהליך היצירה אנו מבקשים להטיל ספק ולבחון בכל פעם מחדש את משמעות הפרוייקט ומהותו. אנו לא פועלים דרך תבניות עיצוב מובנות ולא מנסים לשכפל סטייל עיצובי מסויים. אין לנו תשובות מוכנות מראש, בעיקר כי אנו מאמינים שבכל פרוייקט נכון קודם לגלות את השאלות הייחודיות לו.



דרך העבודה של הסטודיו גם היא דינמית. היא מבוססת על ניסיון במדינות ותרבויות שונות, דרך פרוייקטים מגוונים ודרך הצבת שאלות ומחקר בלתי פוסק. בבואנו לבחון פרוייקט חדש אנו מתמקדים בכמה נקודות מרכזיות:



- חוויה. אנו שואפים ליצור חוויות הוליסטיות שמושפעות מתכנון אדריכלי מודע ושמספקות יותר מחלל חומר וצורה.



- התאמה למקום. אנו מאמינים שסביבה בנויה צריכה להיות ספציפית וקונטקסטואלית ככל האפשר, ותמיד בשאיפה ליצור אדריכלות המכילה בתוכה את מהות ורוח המקום, הטבע והאנשים החיים בו. באותו אופן שכל אדם, כל מקום, וכל זמן הוא ייחודי - כך גם כל יצירה אדריכלית שואפת להמחיש את התנאים בהם נוצרה ולמצוא את ייחודיותה.



- כלים מתקדמים. אנו רואים אדריכלות כפוטנציאל אפשרויות רחב, לא כתוצר לינארי, וכך גם אנו מתכננים. מהותו של כל פרוייקט נחקרת דרך פלטפורמות פרמטריות שמאפשרות ליצור, לראות ולנתח את כל האפשרויות האלה, וללטש אותן ביחד עם הלקוח.



- מחקר. מחקר של צורות, של חומרים, ושל התנהגויות טבעיות ואנושיות תומך ומזין את היצירה האדריכלית של הסטודיו. אנו חוקרים דרך התבוננות במערכות טבעיות והבנתן ביומימטיקה, דרך בניית מודלים פיזיים וממוחשבים, דרך מיצבים ומיצגים בגדלים משתנים, דרך בניית רהיטים, עיצוב חפצים קטנים ותכשיטים, דרך אילוסטרציות ווידאו.



- תכנון ובניית פלטפורמות פרמטריות. לסטודיו ניסיון עשיר בתכנון פרמטרי, ואנו תמיד עוסקים בפיתוח כלים פרמטריים המאפשרים תכנון חופשי ויעיל - משלב הקונספט עד הפרטים הקטנים של כל פרוייקט. כמו כן, הסטודיו מספק שירותי תכנון פרמטרי למשרדי אדריכלות ולכל גודל של פרוייקט.



סטודיו קריסטל. פתוח לכל שיתוף פעולה, פרוייקט ומחקר פוטנציאלי. מחכים לשמוע מכם!

kristal. is a young architecture practice founded by ofer kristal in the hills of klil, israel.



kristal. creates architecture, conducts research and experiments in various mediums and scales, and builds tailor made parametric platforms.



the architecture we create focuses on:



- asking questions plays a pivotal role in our creative process. we question the site, the program, the essence of the project and ourselves. we question materials, construction techniques, and tools for architectural fabrication.



- experimentation. we do not have ready made answers. we start each and every project by trying to ask the right questions that will eventually lead us to come up with tailor made solutions. in any design process, after we feel these questions are aligned with the project''s goals - we experiment, in all stages, from first concept to final construction details.



- experience. we aim not only to design spaces and forms, but to create holistic user experiences and environments that evoke feelings.



- locality. our designs try to capture and reflect the essence of a place, it''s natural and human landscape, it''s culture, it''s spirit. we believe architecture should be as specific and contextual as possible.



- advanced tools. we see architecture not as a linear solution but as a myriad of possibilities, and we design that way. we create parametric digital platforms in order to conceive, visualize and analyze these possibilities, and finalize them together with the client.



- custom made parametric platforms. a part from using parametric systems for our projects, we also collaborate with other architecture studios on geometrically complex projects - in order to conceive, rationalize and optimize their ideas.



we are open and excited to work on any scale and program, drop us a line if you want to know more!

טלפון

052 - 3782866

טלפון נוסף

-

פקס

-

כליל - כליל

איש קשר

עופר קריסטל

לחצו כאן לצפיה בקטגורית אדריכלים






חזרה לעמוד הראשי - רשימת כל הקטגוריות
 
עמוד הפייסבוק של Archijob



 

ארכיפיינד ארכיגוב כניסת לקוחות הרשמה לאתר ארכיפיינד ארכיגוב www.archifind.co.il

Archifind.co.il   |    pirsum@archijob.co.il   |   03-7467780

האתר מנוהל ע"י חברת ארכיג'וב עסקים בע"מ
כל הזכויות שמורות - איתי אלמוג-בר, אדריכל-יוצר האתר
Site managed by Archijob Business ltd
All rights reserved - Itay Almog Bar, Architect -Site creator
 
© 2002-today

visit www.Archijob.co.il  הפורטל הישראלי לאדריכלות עיצוב ותכנון

 
 
לצפיה באתר מותאם למובייל
אנשי מקצוע מידע קורסי גרפיקה ושרטוט לימודי עיצוב

 אדריכלים

מערכת הפורומים

קורס אוטוקאד קורס עיצוב פנים
מעצבי פנים מדריך חברות ומוצרים קורס רוויט REVIT לימודי עיצוב פנים
מהנדסי בנין

דרושים אדריכלים מעצבים

קורס ויריי לסקצ'אפ Vray קורס הום סטיילינג
מבצעי הדמיות לימודי עיצוב ואדריכלות קורס סקצ'אפ sketchup מכינה לעיצוב
קבלני שיפוצים בניה קורס סטודיו מקס מכינה לאדריכלות
ניהול / פיקוח בניה ריצוף   הכנת תיקי עבודות
אדריכלי נוף תאורה קורס פוטושופ  
יועצי חשמל ריהוט קורס פוטושופ למעצבים ואדריכלים

מעצבים תעשיתיים

אלומיניום    
  מטבחים    
  ריהוט משרד    
  עיצוב פנים